Sunday 29 January 2017

Gem2008 Forex Market

14 commentaires: aku pun yakin nak pergi kursus ni sebab sifu lan buat LIVE TRADING .. kalau tuan punya blog kata bénéfice 95, aku kata bénéfice 100 sebab aku xpernah kalah commerce lagi guna kaedah MATH GEM sifu Lan. (Ada la perte de tapi tu memandai2 sendiri nak scalping-sedangkan sifu xbagi scalping) nak untung cepat, sediakan modal besar. Memang xdinafikan, kalau kaedah org lain, memang, boleh untung lagi, cepat dan, lagi, besar..tapi, kalau, kalah, kalu, menangis, kalau, kena, margin Appelez-moi. Jangan untung besar hari ni tapi tutup akaun esok hari. Biar modale kecik, untung kecik tapi konsisten..daripada untung besar tapi x konsisten, kejap untung, kejap rugi..hati pun x tenang. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dan aku dah berkira2 nak berhenti kerja..tumpu pada commerce. Nampak kecik kalau modale USD100ia akan jadi USD203 dalam masa sebulan. Tapi kalau anda mula dengan USD 1000USD2030..untung terjamin 1030, xde dok risau kalah commerce. Kalu modale USD5K plak atau USD10K macamane nak kembangkan modale setiap bulan 203 tu aku punya strategi pulak la, basé sur kaedah sifu..Ni kisah benar ye..kalu korang kan kata aku promouvoir, xkisah. Janji aku dah buktikan apa yang de ajar oleh sifu lan tu. Kalau korang ni jenis génie, memang pandai baca marché, berani taruk nilat lot besar (nak cepat untung jadi kaya) kira terrer gile, xpayahla pergi..nanti korang kata kelas sifu aku ni détritus plak macam ada forum sat tukkutuk teknik GEM..maybe diorg semua tu dah taraf Dewa Forex .. .. xpela .. punk kalau korang pun xpasti apa yang korang buat bila commerce, lebih banyak rugi dari untung, pergilah kelas tu..x menyesal punya dengar syarat ikut segala apa yang diajar. Aku, xtau, apa, pun, pasal, forex, sebelum, pegi, kelas, tu. Mais bila tamat kelas 2jam pastu aku terus commerce vivre akaun dan untung malam tu. Sampai sekarang aku x pandai baca marché, tapi aku tau aku masuk ikut mana pun aku akan selamat dan akan fermer poste commerce tu dengan 60 pips dengan kaedah sifu. Salam Saya nak tanya lah..teknik gem maths ni akan dapat 60pips setiap kali post ke atau mungkin kadang 20p atau 30p Dia ada tak set TP dan SL lagi satu..berdasarkan pengalaman saouda, berapa lama ya kita hold untuk sampai target 60p ni dalam tiga Empat jam..atau tenir lebih dari satu hari tkasih atlas info..berminat nak rejoindre, jadi enquête dulu..tq encore. À Ida, Salam kaedah MATH GEM 2008, pouvoir memang. 60pips sehari memang di jamin. Ia tak kisah ko tunggu brpa confiture. Kalo market laju, maka cepat lah dapat untung, kalo sebaliknya memang lambat lah juga. Tu lah Sifu Roslan recommander le commerce guna PDA (samsung i780 ou htc tactile croisière) sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi janji ada ligne. Kalo pakai ordinateur portable ou ordinateur leceh lah duk depan ordinateur seharian. Tpi, apa, pun, terimah, kasih, dgn, Sifu, lan, et, mengajar, ilmu, yg, memang, berksan. Kalo tak yakin lagi, pergi la ikut kursus. Rugi kalo tak pergi hehehehe. Salam..boleh tanye sikit..awk guna kaedah maths gem kan..bagaimana awk dari modale 2000 boleh jadi 4000 dlm sebulan..sayepun guna kaedah mathématiques gem juga modale saye 2000 tapi profit hanya 1000 sebulan..boleh bagi conseils sedikitsaye étudiant gem Juge .. nak tanye lagi..saye PDA samsung omnia 2..dh installer mt4 kt pda..mcmane nk transfert systématique mathématiques dari komputer ke PDA saye boleh tunjuk entré .. dulu aku belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - Lama..kamu akan tahu la teknik ni adalah ciplak teknik orang..amp kamu akan merasa sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..buat recherche balik kt google salimi..guru kpd roslan. Askum .. ada beberapa perkara penting yg mungkin beliau hanya tahu teori saja tapi dari segi pratikal mungkin blm lg .. dlm dunia investissement ini apa yg paling penting adalah commerce secara tanpa berkehendak..tapi dlm keadaan mcm mana sekali pun insyallah kita tetap blh profit . Airlaut1974gmail salam. Blog pas trouvé. Blh bg nombor sifu roslan x. Tq aku pernah kecundang dgn teknik ni ..tak tau nak kata apa, aku pernah contact cikgu roslan ni tnya..aku kena marah pulak. Takpe, bukan rezki. Teknik ni memang bhaya..perlu berjaga2. Kepada bekas pelajar cikgu roslan, jgn sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 kita lain sama Terima kasih slm masih commerce lg skrg slm masih commerce lg skrg Merci pour votre excellent message. Il est vraiment très instructif et vraiment utile. Veuillez conserver l'affichage. Merci encore. 23traders teknik ni mmg bahaya. Tapi, saya, masih, lagi, pakai, sehingga, hari, ini. Nak pakai teknik ni mula2 kene tgk chandeliers morubozu dulu. Baru boleh masuk entrée dan en attente d'ordre. Kalo nak revue en direct trading saya login accn. 62652309 mot de passe investisseur. Serveur arpt6it: instaforex-demo buat masa ni saya pakai demo dulu sebab réel accn saya mc. Di sebabkan gbpusd mmg paire yang gila. Gage de fonds. Baru minggu ni saya pakai balik teknik ni. Kali terakhir pakai tahun 2011. As-Salaam Alaikum. Est-ce blogspot le même que cikgu Rosalan avait Math GEM2008Mengimbau Nostalgie Teknik GEM 2008 Teknik GEM 2008 merupakan sebuah teknik yang dibangunkan oleh Encik Roslan. Teknik tersebut merupakan teknik hedging et yang memerlukan trader untuk open Commander Acheter et vendre Dalam satu julat range Ajouter un commentaire Ajouter un commentaire Ajouter un commentaire GEM 2008 yang diasaskan oleh Encik Roslan Pada tahun 2008, sukar untuk kita menjumpai teknik, kela, indikator atau EA yang gratuit. Kebanyakan commerçant pada ketika itu merupakan solitaire ranger, tidak berapa menonjol, berbeza, sega, siap ada Road Tour lagi. Jadi, kos untuk mempelajari teknik tersebut adalah sekitar RM 600 8211 RM 900. Mahal. Tidak, kerana pada ketika zaman tersebut kos kelas forex ada sekitar RM 1000 hingga RM 5,000. Toujours ada orang cakap mahal, ada orang cakap eh dah kaya pepe charge8230 Camni la, kepada yang tak mau bayar tu, tak perlu la nak ada vibrations négatives. Sebut harga terang, pembeli pun sanggup, donc apa masalah. Dasar yang kedekut duit untuk mélanger untuk ilmu, sila cari channel free. Dua dua ilmu. Teknik ini pernah dishare di blog blog dalam bentuk ebook. Secara amnya saya senaraikan mekanik teknik tersebut. Paire. GBPUSD TF: Aucune Stratégie. Hedging Martingale Lot. Basic lot, darabkan dengan 3 untuk counter commande gamme. 40 pips antara PO acheter dan VENDRE SLTP. 40 Pips tous proches avec profit Cuma selepas tu encik roslan ada buat révision teknik tersebut. MM yang disarankan adalah USD 10 000 dengan ketahanan 10 000 pips. Ramai yang beranggapan bahawa teknik ni merupakan teknik Hedging Harry cuma Hedging Harry tidak menggunakan fixer SL dan TP. Ramai yang meluat en dentiste Rostian sebab dia kerek. Tak tau la, tapi berdasarkan affichage CG, rasanya begitulah Pertama8230 ya, saya akan attendre akaun akan MC. Sebab MM untuk martingale 10 000 pips endurance mana cukup. Paling cun 100.000 pips d'endurance, baru sedap lipat. Jika lipat 10.000 pips, 7 kali je déclenchent terus hancur. Kedua, le marché a tendance à varier. Bila allant, maka cepatlah PO déclencheur de lot de compteur. Oleh itu akan mempercepatkan proses kehancuran akaun. Ketiga, Risque Spread Widen ketika marché volatil. Ini juga adalah ancaman teknik ni sebab prix tak déclencher TPSL Saya ada une mesure très rapide Hedging système daripada RnD saya dalam Hedging Zéro. Tapi saya tak releasekan, ada rahsia besar dalam penemuan tersebut. Mungkin lepas saya puas pakai, libération de baru saya.


No comments:

Post a Comment